Przetarg

Ikona BIP Ikona rodo Ikona Portal Pracownika Ikona poczty Ikona Grupa JSW Youtube

PRZETARG NA ZAKUP NOWYCH ELELMENTÓW DLA UPJZR-SNZ1

Zarząd Jastrzębskich

Zakładów Remontowych Sp. z o.o.

ul. Węglowa 4

44-268 Jastrzębie - Zdrój

tel.  32 43 88 000

e-mail: [email protected]

 

OGŁASZA 

PRZETARG W TRYBIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ NA:

„ZAKUP NOWYCH ELEMENTÓW DLA UPJZR-SNZ1”

(Nr przetargu:58/DPU/31/TPL/2025)

 

  1. Przedmiot przetargu: Zakup nowych elementów dla UPJZR-SNZ1. 

  2. Warunki uczestnictwa w przetargu:

  • zapoznanie się z Zapytaniem Ofertowym numer Z190/441844 oraz regulaminem operatora aukcji elektronicznej, które dostępne są na Platformie Zakupowej Logintrade 

    wpłata wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) na konto bankowe: 34 1020 2472 0000 6902 0145 6672 PKO BP SA z dopiskiem: "Przetarg na zakup nowych elementów dla UPJZR-SNZ 1”– 58/DPU/31/TPL/2025"

  • JZR Sp. z o.o. dopuszcza możliwość zabezpieczenia wadium w innej formie, przewidzianej 
    w regulaminie przetargowym – zamieszczonym na stronie internetowej www.jzr.pl.

  1. Przetarg zostanie przeprowadzony w trybie aukcji elektronicznej na Platformie Zakupowej Logintrade. Na bazie otrzymanych ofert zostanie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

  2. Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać do 15.09.2025 r. do godz. 09.00 na Platformie Zakupowej Logintrade. 

  3. Po otrzymaniu ofert i zakwalifikowaniu się firm do aukcji, potwierdzenie o udziale w licytacji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną z podanym terminem oraz godziną rozpoczęcia licytacji.

  4. Aukcja próbna dla firm dopuszczonych do licytacji będzie dostępna z chwilą otrzymania potwierdzenia o udziale w aukcji i będzie dostępna do chwili rozpoczęcia licytacji elektronicznej. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za stan łącza, którym dysponuje Oferent celem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej - aukcji.

  5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w ramach pozycji.

  6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

  7. Zamawiający nie będzie wymagał od Oferenta wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy. 

  8. Dodatkowych informacji udziela Dział DPU – Dział Przetargów i Umów – Joanna Jurecka 
    tel. 32 438 8057, e-mail: [email protected]

  9. Termin zadawania pytań: 12.09.2025 r. do godziny 10:00.

  10. Kupujący udzieli odpowiedzi niezwłocznie, nie później niż do 1 dnia przed terminem składania ofert.

  11. JZR Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do:

  • swobodnego wyboru oferty,

  • podziału zamówienia dla kilku oferentów,

  • powtórzenia aukcji,

  • odwołania aukcji lub zmiany jej warunków,

  • uznania, że przetarg nie dał rezultatu i unieważnienia go w całości lub części bez podania przyczyn,

  1. Z tytułu odrzucenia ofert, Oferentom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

  2. Przetarg będzie prowadzony w oparciu o regulamin przetargowy, który jest zamieszczony 
    na stronie internetowej www.jzr.pl w zakładce przetargi. 

  3. Postępowanie przetargowe jest poufne.

  4. Realizacja zamówienia nie będzie się wiązać z powierzeniem Oferentowi danych osobowych 
    do przetwarzania.

  5. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej poprzez jej podpisanie przez obie Strony.
  6. Załącznik:

Klauzula informacyjna dostępna w serwisie internetowym Zamawiającego 

(link: www.jzr.pl/fileadmin/user-files-przetargi/dokumenty/KLAUZULA_INFORMACYJNA.pdf)